روز اولی...


002110.jpg

امروز صبح در سوپر مارکت رفیقمو دیرتر از روزای قبل باز کردم یعنی ساعت 9 صبح(تا موقعی که کلاسها شروع نشده می رم اونجا،از بیکاری بهتره)

چون امروز روز اول ماه رمضون بود.

باورتون می شه یا نه نمی دونم!اول اینکه فروش سیگار از روزای قبل بهتر بود!واسه چند نفر نوشابه ی خنک تگری باز کردم ،به یکی 200 گرم نخودفروختم همسایه هامون اومدن تن ماهی و کنسرو لوبیا و ساندیس و دونات بردن(واسه نهار) راستی چرا اینجوریه ،یعنی چی شد که به اینجا رسیدیم که یه جوون نتونه 12 ساعت طاقت بیاره یا بالاتر از اون خدارو نبینه یا فکر کنه خدا اونو نمی بینه!

شاید برا شما طبیعی باشه ولی من امروز یه جوریم شد!

خدا همه رو ایشالا که آدم کنه!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نشبشق پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ب.ظ

bara chi bayad ye javoon be khodesh gorosnegi bedeh??

ببینم شما مسلمونید؟

دوتاشیطون بلا(زهرا( پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ب.ظ http://sheytoon-bala.persianblog.com

سلام دوست عزیز...
واقعا آدم از دیدن و شنیدن این چیزا شرمنده میشه...یکی نیست بگه روزه نمی گیرید به درک آخه واسه چی روزه خواری میکنید!!!!
اهای بی وفا آپ می کنی ما رو خبر نمی کنی:(

دوتاشیطون بلا(زهرا( جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ http://sheytoon-bala.persianblog.com

سلام شهیاد جون...
ممنون که اومدی و اصلا قابل شمارو نداشت(چشمک)
فعلا بای بای

سپهر دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:48 ق.ظ http://orka.blogsky.com

سلام
من می گو ادم هر جور فکر بکنه همونجور زندگی می کنه وخدا هم همونجور باش رفتار می کنه...
پایدار باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

من به عنوان کسی که ننگ مسلمان بودن را سالهاست از خودم دور کرد ه ام از شما می پرسم اگه من شما رو مجبور کنم که روزه نگیرید چه عکس العملی نشون میدید چرا من باید بخاطر افکار واعتقادات پوسیده شما خودم را محدود کنم.شما که مغزتان متعلق قرن اول هجری است باید بدانید که دموکراسی یعنی اینکه شما که روزه دار هستید منو که روزه نمیگیرم تحمل کنید وبالعکس .اگرچه اسلام هیچ سنخیتی با دموکراسی ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد